بـروز تـریـن سـایـت مـوزیـک پـارسـے

بـروز تـریـن سـایـت مـوزیـک پـارسـے
دانـــلودفـــول آلبـــوم هــا
تـبــليــغــات

.
بــرنـامــه هــاي زرورے

دانلود آهنگ مهران آتش به نام با من قدم بزن + ورژن جدید

ترانه : نیلوفر امجدی / آهنگ و تنظیم : حامد حنیفی / رمیکس: پیمان اصلانی

سبک آهنگ پاپ / موضوع آهنگ با من قدم بزن عاشقانه

دانلود آهنگ مهران آتش به نام با من قدم بزن + ورژن جدید

آهنگ جدید مهران آتش

متن اهنگ با من قدم بزن مهران آتش :

با من قدم بزن حالا که با منی

حالا که بغضی ام , حالا که سهممی

با من قدم بزن می لرزه دست و پام

بی تو کجا برم , بی تو کجا بیام

دست منو بگیر , کنار من بشین

من عاشق تو ام حالا منو ببین

حال منو ببین

از دلهره نگو , از خستگی پُرم

بی تو می شینمو و روزا رو میشمورم

هر جا بری میام , دل گرم و بی قرار

بی من سفر نرو , تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز , عطر تو با منه

فردا داره به ما لبخند میزنه

………. مهران آتش ………

هر جا بری میام , دل گرم و بی قرار

بی من سفر نرو , تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز , عطر تو با منه

فردا داره به ما لبخند میزنه

………. مهران آتش ………

بی تو برای من فردا پر از غمه

بی تو هوا پسه , دنیا جهنمه

دست منو بگیر , تو اوج اضطراب

بازم منو ببر , با بوسه ای بخواب

با من قدم بزن تو این پیاده رو

من عاشقت شدم از پیش من نرو

هر جا بری میام , دل گرم و بی قرار

بی من سفر نرو , تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز , عطر تو با منه

فردا داره به ما لبخند میزنه

………. مهران آتش ………

هر جا بری میام , دل گرم و بی قرار

بی من سفر نرو , تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز , عطر تو با منه

فردا داره به ما لبخند میزنه

آهنگ با کیفیت mp3 128


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ ] [ 22:10 ] [ . ]
.: Weblog Themes By themzha :.

تـبــليــغــات

.
مــوضــوعـــات وب
امکانات A
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 771
بازدید کل : 23225
تعداد مطالب : 242
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1